Dostawa - Spedycja
Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Przesyłki są dostarczane następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wysłania, pomiędzy godziną 9.00 a 19.00.
W przypadku nieobecności adresata, kurier zostawia awizo. Aby odebrać paczkę należy się z Nim skontaktować.
W związku z powyższym prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym w podanych godzinach będzie można dowieźć przesyłkę.
Zagranicę wysyłamy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu indywidualnych warunków.
Przesyłka pobraniowa oraz płatności przelewem:
- powyżej 500 zł sklep wysyła towar GRATIS
- do 500zł wysyłka 20zł
Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.
Lokalizacje paczki można sprawdzić pod tym adresem.
Należy wpisać numer listu przewozowego w pole na dole strony.
Reklamacja uszkodzonej zawartości przesyłki:
- ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi agroplast.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
- procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - AGROPLAST.pl. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody DPD", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - AGROPLAST. Przedstawiciel firmy kurierskiej DPD skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody DPD"
- Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane.
Wysyłka za granicę wyceniana jest indywidualnie.