Dostawa - Spedycja

Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Przesyłki są dostarczane następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wysłania, pomiędzy godziną 9.00 a 19.00.

W przypadku nieobecności adresata, kurier zostawia awizo. Aby odebrać paczkę należy się z Nim skontaktować.

W związku z powyższym prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym w podanych godzinach będzie można dowieźć przesyłkę.

Zagranicę wysyłamy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu indywidualnych warunków.

 

Przesyłka pobraniowa oraz płatności przelewem:

  • powyżej 500 zł sklep wysyła towar GRATIS
  • do 500zł wysyłka 20zł

Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.

Lokalizacje paczki można sprawdzić pod tym adresem.

Należy wpisać numer listu przewozowego w pole na dole strony.

Reklamacja uszkodzonej zawartości przesyłki:

  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi agroplast.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - AGROPLAST.pl. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody DPD", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - AGROPLAST. Przedstawiciel firmy kurierskiej DPD skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody DPD"
  • Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane.

Wysyłka za granicę wyceniana jest indywidualnie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl