Reklamacje i zwroty
Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r. „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U.2000 Nr 22,poz. 271) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że:
- towar nie został sprowadzony na indywidualne zamówienie
- towar nie jest uszkodzony
- towar nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji.
Konsument, który w tym terminie zgłosił zamiar odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt. W przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych; koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący
Do odsyłanego towaru należy dołączyć:
- podpisaną kopię faktury korygującej wraz z datą, która zostanie wysłana przez e-mail po wcześniejszym poinformowaniu o chęci zwrotu
- numer rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota za zwracany towar.
Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 7 dni, od dnia otrzymania zwracanego towaru, w formie przelewu na wskazane przez niego konto. Sklep zastrzega sobie prawo do wybrania formy zwrotu płatności klientowi.
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną reklamacje@agroplast.pl lub pod telefonem +48 82 567 39 51.
Reklamacje
Dokonując zakupu w naszym sklepie agroplast.pl uzyskujesz, Drogi Kliencie, prawo do składania reklamacji. Jako poważna firma z wieloletnim stażem na rynku sprzedaży części zamiennych gwarantujemy Ci pełnię praw. I tak w naszym sklepie obowiązują następujące zasady:
- warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie oryginału dowodu zakupu towaru
- wadliwy towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie
- w przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to niemożliwe sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inny dostępny w sklepie produkt
- reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem
- uwaga! zdjęcia mogą nie oddawać idealnie wyglądu produktu. Za drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciami a wyglądem rzeczywistym sklep nie odpowiada i w/w różnice nie mogą być podstawą do reklamacji
- ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi agroplast.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
- procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - Agroplast.pl Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody DPD", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - Agroplast.pl Przedstawiciel firmy kurierskiej DPD skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody DPD". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Firma Agroplast.pl nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną